Podcast #2 – Luovan työn markkinointi, vol 1: Kohderyhmä ja pääperiaatteet

Podcastin toisessa jaksossa pohdin luovan työn markkinoinnin yhteyksiä perinteiseen yrityksien markkinointiin ja kerron muutamia suunnittelun pääperiaatteita.

Jaksossa avataan ajatusta siitä, että markkinointitoimia pitäisi alkaa aina suunnittelemaan halutusta kohderyhmästä ja tavoitellusta konversiosta aloittaen, edeten kohti työkalujen valintaa. Suunnittelua ei siis pitäisi aloittaa väärällä uralla lukitsemalla alkuun kanavat ja työkalut, kuten nykyään usein on valitettavasti tapana.

Ohessa myös RSS-feedin linkki, josta saat tilattua podcastin haluamaasi kuuntelusovellukseen: http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:280524014/sounds.rss

Tietoa Olli Pirttilä 28 Articles
Videotuottaja, aloitteleva elokuvantekijä. Päivätöikseni työskentelen käyttäjäkokemussuunnittelun parissa ohjelmistoalalla. Tykkään dokumenttielokuvista, YouTubesta, crossfitistä ja koirista.

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.


*


Varmista että et ole robotti (spämminesto) *